Pagi ini aku bangun dengan kepala yang lega. Semalam ada kawan datang. Semalam juga alhamdulillah, aku berjaya menghabiskan paper aku yang terakhir(insya-Allah). Setelah 4 tahun sebagai ECSE student. Setelah 4 tahun senior aku kata : 'betul ke kau nak buat course ni? Aku takut kau tak larat. Ramai yang ... '. Setelah 4 tahun....

Kini . Aku diberi masa dan rezeki untuk hidup sehingga tahap ini. Aku diberi kefahaman . Aku diberi sesuatu yang tak ramai dapat. Aku diberi sesuatu yang sangat bernilai dalam hidup ini. Aku diberi sesuatu yang menjawab semua persoalan aku berkenaan kehidupan. Juga persoalan manusia yang dicari, tapi masih belum berjumpa. Segala puji dan segala-galanya untuk tuhan. Alhamdulillah.

Kawan aku datang semalam. Ehe. Puas melayan tetamu. Nanti mungkin bila tiba masa nanti aku dan keluarga aku akan sambut lagi ramai tetamu :). Tapi aku still rasa sedih sebab tak dapat masak sedap untuk tetamu. Still gagal dalam bidang masakan.

Comments

Popular posts from this blog

Germany