Hari ni aku berjalan lagi. AKu rasa dalam dua minggu ni asyik berjalan je. Bermusafiran ke rumah kawan. Mesti ada something yang tersirat di sebalik skrip ni. Skrip yang menjadikan aku asyik berjalan. Mungkin dalam kehidupan aku akan datang aku akan sentiasa berjalan. Berjalan menemui menusia. Untuk membina manusia ....

Hari ini seorang teman aku akan balik ke Malaysia. Esok ada lagi. Dua hari lepas dah ada dah. Minggu depan ada lagi. Seoran demi seorang akan balik. Hmm ... aku pun akan balik. insyaAllah. Bersama teman yang datang bersama aku masa tahun satu dahulu. Ramai teman lain datang bersama masa nak fly ke sini, tapi tak ramai bersama merasai pahit manis jalan ini. Kali ni kami akan pulang. Pulang bersama. Semoga kami akan kekal bersama di jalan ini bersama teman hidup kami. Amin ...

Comments

Popular posts from this blog

Germany