Sistem sudah stabil.

Alhamdulillah.Kekeadang kan,bila Allah nak upgrade program dalam hati ni,Dia akan uji 'program dalaman' kita.Pada masa yang sama,ujian kepada program itu adalah ujian yang hati kita boleh tanggung,walaupun nampak susah pada awal dan pertengahannya.Ehe ... terasa best betul ni.Sangat best.

Virus yang dimaksudkan ialah virus hati.Bentuknya ialah perasaan tak baik,rasa sakit dalam jiwa dan rasa tertekan.Sebab virus ni macam-macam.Puncanya barangkali dari musuh kita.Memang pandai.Sebab musuh kita ni berpengalaman dalam memasuki ke dalam hati kita dan merosakkannya.Selalulah munajat kepada Allah supaya kita terselamat dari virus ini.Amin.

Saya nak minta maaf kat kengkawan dan yang membaca blog saya dengan setia.Ehe ... ada ke peminat setia blog ni?Ia hanyalah cerita hidup yang nak dikongsi dengan semua dan untuk diri.Manalah tahu,ia amat berguna sebagai peringatan kepada diri ini suatu masa nanti.

Allah sangat sayang kat hambaNya.Kita pun kena sayang kat Dia.Kebahagiaan itu datang dari Dia.Ketenangan pun datang dari Dia.Bukankah bahagia terletak di dalam jiwa?

Comments

Popular posts from this blog

Germany