Tadi aku rasa agak down juga.

Kekadang kan, kita rasa macam segala benda tak kena kat kita. Kekadang kita rasa macam dunia ni tak menyokong kita. Kekadang kita rasa cam kita bernasib malang dan terus malang selamanya.

Aku berjalan seperti seorang yang amat marah. Juga seperti seorang yang amat sedih tadi. Aku melayang-layang di tengah-tengah bandar dalam keadaan hati yang kesedihan dan kekosongan.

Pastu ...
Aku diam sebentar. Aku bercakap seorang diri (orang tak perasan,aku cakap dalam hati jek). Aku mengadu rasa hatiku yang sakit ini kepadaNya....

Lepas itu aku dengar lagu Ahmad ... satu lagu jepun tu ...
Teringat aku suasana dulu. Suasana tu aku tak pasti macam mana nak diceritakan ....
Suasana aku masa aku sentiasa berusaha. Aku berusaha walaupun macam takde harapan je.

Dulu adalah dulu. Aku berada di masa ini perlu buat yang terbaik utk apa yang ada di sini! Kamal san! aku akan cuba buat yang lebih baik kali ini!!!!!

OK! Kita pandang ke depan dan terus berusaha!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Germany