Aku melihat kat cover kaset kumpulan DHearty, baru perasan, rupanya rakan satu sekolah dulu masuk kumpulan ini. Ehe, jadi penasyid sekarang ni.

Sudah 7 tahun aku meninggalkan sekolah itu. 7 tahun berlalu begitu pantas....

Dahulu aku melihat begitu ramai abang2 senior, dan rakan2 sesekolah begitu semangat inginkan perubahan. Walaupun masih belum terjun ke dalam realiti kehidupan, mereka amat bersemangat. Itu 7 tahun dulu....

Ketika itu aku masih belum lagi merasakan betapa beratnya tanggungjawab ini. Ketika itu aku masih tidak yakin aku layak, walhal semua orang bertanggungjawab untuk melakukan tugas ini ....

Dalam 7 tahun barulah aku memahami semuanya. Aku tidak sangka Dia memberi hidayah kepadaku di Monash sana. Begitu cantik skrip yang ditulis.

Segala puji buatMu. Istiqamahkan aku dan kawanku... Amiin.

Comments

Popular posts from this blog

Germany