Hmm ... bila aku memikirkan perihal bola,aku rasa macam lain dari orang lain di sini.Semua lelaki dan jugak perempuan layan Euro nih. Aku ni pelik betul,tak minat benda2 yang orang minat...

Kat sini orang demam akademi f.Demam ke?Tapi macam famous sangat kat negara ni.Malah feeling...dan orang kata,ada nangis2.Aii ... ni pun aku rasa aku pelik sebab tak terasa bahang demam benda ni.Bukan itu sahaja,ada macam2 program yang mencari penyanyi dan penghibur terbaik di negara ini.

Dahulu dah ada,cuma kita tak perasan...ingat tak S pasport kegemilangan.Ingat tak ada lagi sebelum2 ni,cuma nama lain jek.Rupanya dunia diarah sebegini.Kita mencari penyanyi dunia,bukan pemimpin dunia.Kita mencari orang yang tercantik/hensem,bukan orang paling bertakwa/berilmu.Kita mencari penghibur bukan perekacipta(inventor)...

....kasihan kat kita,dan keluarga kita....

Comments

Popular posts from this blog

Germany