Kenyangnye. Makan breakfast macam makan lunch. Ye la. Dinner lewat :) . Sebenarnye kena makan ringan aje untuk breakfast. Tu yang aku tau dari apa yang aku baca. APa kata doktor ?

Pagi ni teringat kat bestfren aku. Dia selalu senyum . Senyum walaupun aku cam buat dia tak senang hati. Senyum bila tengok aku masih lagi ada jahiliyah. Senyum walaupun tau ada kawan2 lain yang berpesta dalam keadaan halal dan haram tu jelas. Senyum seorang yang sabar. Senyum yang dalamnya menangis.

Besfren aku banyak ajar aku pasal hidup ni. EHe ... walaupun dulu aku segan betul ngan dia. Betul ... susah nak jadikan luar kita sama ngan dalam kita. Tapi bila dah dapat . Best!!!

Pagi ni aku rasa nak sambung keje lagi. Kena buat walaupun ngantuk tak ingat. Aku bangun subuh 5.30 dan ke masjid. Tetiba ada kelas bahasa arab oleh sorang brother arab pagi tu. Aku dengar la kejap. Kelas tu pasal camne nak sebut makhraj ngan betul. Lepas tu baru start masuk bahasa arab. Pastu breakfast tahap lunch. Ni tulis blog. Aku gi uni dulu . PAstu kalau ngantuk ... mungkin kena tido jap kat library. EHe ... library .. tempat aku study dan tido ;P

Comments

Popular posts from this blog

Germany