Hari ni sejuk sket. Hari ni gak aku hanya dapat test robot aku sekejap sahaja. Petang tadi lab design penuh ngan student 3rd year....

Banyak aku terfikir sebelum tulis balik blog ni. Peliknya aku terlupa lak bila nak tulis ni. Entahla. Oh, tadi aku rasa agak bersemangat, bila aku dapat belajar beberapa perkara baru. Aku terbaca pasal PHP dan MYsql. Menarik gak. Pastu ikomik dapat diupdate sket. Ehe ... memang slow betul update laman web tu.

Kita mungkin cenderung untuk marah atau tak suka kat orang yang melanggar perintah tuhan. Tapi kita jarang doa kat Allah supaya dia diberi hidayah untuk berubah. Kita lebih suka salahkan dia daripada berusaha untuk ajak dia.

Satu lagi ... kita mungkin susah nak sabar bila dia buat macam-macam benda tak baik bila kita tegur kemunkaran dia atau ajak dia kepada makruf ... tapi tu realiti . Nabi kena lagi dahsyat . Inikan kita ....

renungkanlah , wahai diriku ...:)

Comments

Popular posts from this blog

Germany