Salam buat semua.Boku desu!!!

Aku akan keje.Ari tu ingat dapat dah,cuma delay sket.Sabar yek.Nanti bila dah masuk,insyaAllah akan kucerita pengalaman baru tu.

Aii ... banyak gak nak tulis dua tiga hari lepas,tapi internet meragam lak.TMNET 1515 temerloh down sampai hari ni.Aii .. ni rumah aku ke atau satu daerah ni.Ni buat blog kat CC yang guna streamyx.Ye.Streamyx.Betul2 diskriminasi terhadap kami yang guna dial-up.

Semalam pergi ke IMU kat Seremban.Melihat2 open day universiti itu.Jumpa la Kawan yang pernah main bola.hee.Dia ari tu jadi goal keeper untuk Team NS.Terer gak.Ari tu ingat nak jumpa doktor,yang merupakan kawan gak,tapi dia ada hal.Maka tak jumpa.Oh,pergi ke IMU sebab adik nak cuba ke situ.

Pastu ke KL.Jumpa kawan kat situ.Kawan lama.Kami tak jumpa 6 tahun.Lama tu.Dia pun pandai melukis gak.Lebih baik daripada aku.Sapa tak kenal.Encik Wanzu kita.Wah.

OK.Istiqamah semua.Walaupun kita kecil,jom kita beritahu kat dunia."Inilah aku!!" dan sama-sama kita cuba semampu kita.Semoga kita semua dikenali di seluruh dunia sebagaiamana suatu masa dahulu.Amiin.

Akhir kalam.Doakan agar semuanya berjalan lancar.Amiin.

Comments

Popular posts from this blog

Germany