Boku desu!!

Bersemangat kembali!!!!Yosshhh!

Ok.Aku baru balik semalam.Naik bas Transnasional.Tunggu kat Geliga.Cemas gak sebab bas tak datang2.Bas 11.30 malam,tapi tiba 1.00 pagi.Masa tu aku dengan sorang memeber je kat situ...

Kat sana menarik gak.Aku lepak dengan member seAussie.Ramai keje kat sana.Ye la,ramai yang berkelulusan kimia dan petrol.Mereka ni baik betul layan aku.Terharu dan terhutang budi kat mereka .. ehe ...

Paling best bila aku dapat merasa jaket loji buat pertama kali.Smart la!Pastu dapat lak bertegur sapa dengan GM dan juga operator2 yang ramah.

Hmm ... di sini aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan yang mengejutkan aku dari tidur.Malah ada pakai SMS lagi.Amat terharu.Benar ... bila keje .... senang mengantuk sebab terlalu penat.

OK.Minnaaa san(semua orang) ... boku wa ikimasu!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Germany