Beberapa hari ini aku belajar berkenaan cinta...

Ada kawan aku cerita,ada perempuan yang mewujudkan dua atau lebih teman lelaki,supaya dia dapat memilih yang mana terbaik untuk dia.Kenyataan ni aku dah dengar masa aku kat Sunway dulu.Hmm...perlu pasang dua tiga orang BF untuk cari seorang yang setia.

Adakah lelaki begitu?Hmmmm...kalau dalam TV,dapat kita lihat contoh-contohnya.Begitu sukar untuk mencari yang setia.Begitu sukar untuk menemui yang sehati sejiwa.

Barangkali,paling sukar untuk mencari yang menambahkan cinta kepadaNya.

Ada kawan aku bincang,bila ada cinta dalam hati,maka ia akan mengubah atau menentukan perangai seseorang.Aku setuju,sama ada ia cinta kepada manusia dan juga cinta kepada Dia.Bila kita cinta kat seseorang,kita lebih cenderung untuk ikut perangai atau kesukaan orang yang dicintai.Namun,cinta itu tidak dapat menandingi cinta kepada Pencipta.Cinta ini menyebabkan pencinta sanggup hilang nyawanya.

Comments

Popular posts from this blog

Germany