Hari ni robot aku berfungsi dengan elok. Alhamdulillah, setelah sekian lama, akhirnya boleh dah program robot tu dengan baik. Doalah dan selalu mengadu kat Allah, sebab Dia dengar apa masalah kita dan Dia tahu apa masalah kita!

Tadi masak dinner. Hmmm ... teringat kat ayah. Kat rumah, ayah selalu masak dinner antara maghrib ngan isya' (kalau bukan hari dia mengajar kelas kat masjid). Aku pun camtu di sini. Lepas balik dari masjid bersolat magrib, aku masak dinner sampai isya'. Pastu gi masjid semula. Ehe .. ayah selalu masak sebab mak selalunya penat bila balik. Ye la, kerja mak berat gak, kena handle sekolah, kena handle kerenah budak2, kena handle parents budak2 .

He he. ... aku ? tak tau la. Kalau dapat jadi engineer dan kerja 8.00 pagi ke 5.0 petang , nak tolong gak cam ayah buat ...:).

Tadi ada kawan yang rasa down. Aku kasi nasihat sepam dua. Yang aku mampu kasi la. Kita kena saling nasihat-menasihati ... saling kasi semangat ...kan surah al-asr suruh camtu kan? :)

Comments

Popular posts from this blog

Germany