Hwaah! Baru balik dari camping. Ehe,macam gi grampians je. Cuma kali ni kat S National Park. Best. Semalam bowling guna buah kelapa. Malam BBQ pula, walaupun hujan lebat.

Kami menyewa satu chalet, utk sisters. Brothers sepatutnya tidur kat khemah, tapi sebab hujan lebat, semua melainkan dua orang dari kami tidur kat atas beranda chalet. Khemah habis basah sebab air kat kawasan campsite naik sket.

Dapat aku lihat matahari terbenam dan matahari naik sekali lagi. Begitu indah, subhanallah. Campsite sebelah pantai. Cantik. Sangat cantik. Salah satu destinasi honeymoon juga.

Pagi tadi berperang kat tepi pantai. Team aku kalah. Mengapa setiap team yang aku join kalah jek? Dahla tadi semua mati masa attack. Aku ingat nak tolong forward team, tapi belum sempat aku sampai, aku kena tembak. Tapi apa2 pun seronok betul.

Lepas tu main sukaneka dan juga kotak beracun. Macam-macam adengan lucu. Namun ia menyegarkan persaudaraan di kalangan yang datang. Hmm, harapnya niat dapat dijaga sepanjang program tu. Niat untuk mendapat keredhaan Allah. Amiin.

Comments

Popular posts from this blog

Germany