Mesyuarat...

Semalam... ada mesyuarat berkenaan MPN. Aku sampai lewat, tapi ngam2 time action item aku (wakil IkSJ). Oklah, kena buat name tag dalam 100 lebih gitu. Hampir2 disuruh buat name tag untuk MPWN juga, tapi makcik2 kata mungkin tak perlu. Meeting habis bila part aku selesai. Cepat juga ya..

Aku ke pejabat IkSJ. Ingatkan nak sambung meeting pre-retreat bagi Lujnah T. Tengok2 rupanya x ada yang bincang sebab semua sangka dah siap! (sebab aku ada email template petang semalam UNTUK DIISI, tapi bila nampak template tu, sume orang rasa dah siap. Takde yang baca isinya?).

Aku sembang2 dengan imam UHA. Cadang kat dia kita perlu kuatkan murabbi .... sebagai salah satu strategi lujnah T kali ini. UHA setuju. Dia kata dulu masa PJ ... tarbiyyah dia yang jaga (patutlah penuh dengan rasa ruh yang osem masa dulu!). AJ asyik kata takde masa. UHA kata, kalau kita cari pasti akan ada masa tu! Aku setuju.

Bulan depan IkSJ akan buat balik liqamasulin seperti di zaman yang osem dulu.

Alhamdulillah. Nampak sedikit cahaya untuk kuatkan tarbiyyah di kawasan SJ ni...

Comments

Popular posts from this blog

Germany