Weekend lepas aku membantu orang2 di bintulu untuk menjayakan konsert Saff One! Wah! Ni kali kedua aku involve dan lihat secara dekat kumpulan nasyid! Dulu di Melbourne, dengan kerjasama student dan PR indonesian, dengan Raihan. Kini di Bintulu, dengan kerjasama warga bintulu, dengan Saff One. Seolah2 aku melalui kembali suasana dulu.

Malam sebelum konsert tu aku dan remaja2 bintulu berhirasah/berjaga alat2 yang telah dipasang untuk konsert. Ehe,seronok. Dapat bermesra dengan remaja tempatan yang inginkan islam.

Dahlah tu, ramai kawan2 yang selalu berdiskusi membantu semasa konsert. Ada jadi penjaga sound, ada jadi penjaga komputer/multimedia dan the chosen one jadi program master. Wah, di sini aku melihat bakat dan karisma dia yang amat hebat. Ehe ... teringat aku kat al_emann di Aussie dulu.

Comments

Popular posts from this blog

Germany