Alhamdulillah. Semua berjalan lancar semalam. Cuma tak ramai yang datang. Aku amat impressed dengan adik2 yang berusaha menjayakan program itu. Sangat2 impressed!

Pastu aku balik bersama F, yang aku anggap the chosen one :). Bila tiba kat rumah, tak ada sorang pun. Aku fikir ... mana la mereka pergi. Rupanya semua ke rumah lain menonton rancangan paling popular di Malaysia hari ini. .. Ehe .. aku rasa ramai dah tau apa rancangan tu...

Tadi ... aku main beach soccer dengan remaja sekolah tu. Wah! Lama tak main bola pagi2 camni. Kat tepi pantai lak tu! Teringat aku masa di KL dulu. Kami main sampai penat. Dulu aku main dengan orang2 dewasa, kini dengan remaja lak. Seronok juga.

Hosmet aku dah bertolak pagi tadi. Dia akan buat umrah kali ni bersama famili dia. Hmm ... selalu orang kirim doa kat sesiapa yang mengembara ke sana. Hmm ....

Comments

Popular posts from this blog

Germany