Pengalaman kat sini menarik juga.... bila dilihat kembali. Pertamanya aku dapati tempat ini seperti bandar-bandar kecil di tempat aku. Kalau nak window shopping pun tak ada apa sangat. Orang-orang kat sini pun pergi ke Kelab K atau Sport Center untuk bersukan. Seronok juga. Semalam aku main badminton. Dengar kata petang2 orang main bola kat situ. Kalau ada kereta sendiri mau gak pegi main dengan orang lain.

Pastu bas tak kerap, jadi bagi aku kurang selesa la. Kena tunggu kalau terlepas. Orang kat sini kebanyakannya ada kenderaan sama ada motor atau kereta. Nampaknya kena consider gak la beli kereta bila dah lama nanti. Kereta sini mahal gak. Extra RM2000 dari semenanjung. Hmm....

Hmm ... kalau lagi lama kat sini, barangkali lagi banyak pengalaman akan ditimba. Di sini ada manusia yang mencari cahaya. Ada juga manusia ingin bangkit dari tidur, tapi tak cukup orang untuk mengiringi mereka ke arah cahaya dan membantu mereka untuk bangun. Barangkali di sini merupakan satu permulaan baru yang tak disangka. Barangkali itu antara tujuan Dia menghantar aku ke sini.

Comments

Popular posts from this blog

Germany