Ada orang menanti aku menulis blog ini. Ehe . Blog ni taklah sehebat mana. Blog paling best sebenarnya blog kita ngan tuhan kita :)

TAdi baru balik dari majlis ramah mesra student dan advisor. Dapat la jumpa kengkawan batch aku dan junior aku. Majlis tu formal. Ada presentation(pembentangan) dari student dan advisor. Suasana serupa seperti yang aku alami masa industrial training dulu.

Entah mengapa aku tiba2 terasa sedih. Sedih bila fikir ... inilah yang mungkin aku akan lalui tidak lama lagi (kalau masih hidup la) ... aku akan dikelilingi suasana yang akan menjadikan aku sebahagian dari mangsa keadaan. Keadaan yang melupakan manusia dari realiti umat sendiri ...

Diriku ... selalulah berdoa kepada-Nya, agar kita dan teman kita istiqamah di jalan-Nya!

Comments

Popular posts from this blog

Germany