Lama sudah aku tidak mengangkat pen dakwat hitam saiz 0.5 itu. Wah, dah berkarat bakat yang diberikan kepadaku. Bakat melukis yang telah aku tinggalkan sekian lama.

Hari ini Dia memberikan aku peluang untuk mengangkat pen itu semula. Moga kertas-kertas yang aku simpan dipenuhi komik-komik islami lalu diterjemahkan ke dalam websiteku itu.

Wahai Allah, kepadaMu aku berharap.

Aku harap lintasanku untuk melukis kisah-kisah sirah, al-quran serta hadith dan sahabat serta tokoh-tokoh hebat boleh tercapai.

Anakku dah 9 bulan. Sedar tak sedar, dia akan pandai membaca lalu mengenali manga dan anime. Kini naruto, kakashi, sasuke, kenshin, ryuuji dan banyak lagi watak jepun yang menjadi idola dan minat anak-anak kita, dan tiada watak lain yang boleh menandingi mereka.

Comments

Popular posts from this blog

Germany