Hari nie memang meletihkan. Otak ku digunakan sehabis habisan untuk menyiapkan code untuk assignment ECE4705 aku.

... namun , aku tak berjaya untuk menyiapkannya jua. Ramai student lain yang menerima nasib yang sama. Aku rasa aku hanya siap 45%-55% sahaja. Memang assignment yang susah.

... Esok ada interview berkenaan assignment nie. :[ ..... bersabarlah wahai diriku ...

Tadi aku dapat surat dari keluarga angkat (yang kat Kampung padang lati,bachok) . Aku rasa Nomi yang tulis ... (ye la , adik2 dia kecik lagi :) ) . Aku terharu sebab famili kat sana masih ingat kat aku dan masih hantar surat kat aku ....

Mata aku bertambah sakit. Dah pegi jumpa doktor . Dapat ointment mata. Ingatlah , bukan ubat yang menyembuhkan , tapi Allah !
Kalau tak berkurang jugak ... khamis ni doktor tu suruh jumpa dia semula ... Dr Susan Gordon ( kena ingat nama dia sebab takleh jumpa doktor lain) ...

Comments

Popular posts from this blog

Germany