inche adam

Semalam aku pergi ke masjid syakirin klcc... Sebab diajak oleh inche adam utk sama2 berkongsi pengalaman kat halaqah student oversea yang bercuti..


Menarik gak,ada dari NZ... ada dari India dan ada dari Europe...


Dapat dengar taujih dari inche adam... sama style dengan apa yang dia tulis dalam blog dia... Osem ^_^


Lepas mentadabbur quran,semua bersurai. Aku hantar student ke reatoran arab n stesen jelatek...


Pastu pergi minum kat mamak Darbar.. di situ aku mendengar pengalaman2 inche adam berkenaan dia dan UQY. Wah... Lama tak jumpa UQY secara fizikal...


Borak2 dengan inche adam.... Serta semangat yang ada pada dirinya, mengingatkan aku pada aku yang super bersemangat suatu ketika dulu...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Popular posts from this blog

Germany