Hmm .. ingat nak tulis, tapi ngantuk gila nih. Dahla tetiba notebook ni meragam lak. Tetiba dia slowdown la pulak. Hmm, apa2 pun seronok juga. Lama tak jalan jauh. Pastu dapat jumpa kawan lama. Sepanjang sehari aku menyelusuri kenangan lalu. Aku melihat kembali clayton, melbourne dan beberapa tempat di aussie dulu....

Aku sekali lagi berjumpa dengan kamal san. Dia menepuk bahuku. Dia berkata sekali lagi ... "Bersemangatlah! Masih ada masa lagi!"

Aku yang tidak seberapa, rupanya menjadi satu watak cerita yang amat panjang. Aku merasakan tugas dan tanggungjawab yang diberikan kepadaku dan kawan2ku amat berat, apatah lagi dengan mindaku yang simple dan naif ini. Barangkali ada kekuatan yang belum aku terokai. Barangkali ada potensi yang aku belum gunakan.

Bantulah aku dan kawan2ku utk menunaikan amanah dan tugas ini.

"Kuatkan semangat ... Berusahalah!"

Comments

Popular posts from this blog

Germany